HET VERSCHIL IN DE MARKT MAKEN: INNOVATIEKRACHT REALISEREN DIE NAADLOOS AANSLUIT BIJ HET EIGEN DNA VAN DE ORGANISATIE.

Business Innovatie is in onze ogen van levensbelang voor organisaties. Niet zonder reden want de toekomstige kracht intern en op de markt is afhankelijk van de huidige inspanning op het gebied van innovatie en de mate waarin structureel aandacht wordt gegeven aan business innovatie. Het herschrijven van de regels van het spel in de markt door vernieuwende concepten en businessmodellen te ontwikkelen en binnen de eigen organisatie door innovatie vanuit het eigen DNA vorm te geven wordt hierbij echt mogelijk.



Met de innovatieaanpak op basis van co-creatie van Vision>Decision  blijkt structureel innoveren uitstekend te organiseren te zijn en weinig te maken te hebben met dromen zonder realiteitszin, leuke workshopjes met creatieve weinig zakelijke werkvormpjes en brainstorms op de vrijdagmiddag op oranje zitzakken. Wij organiseren innovatie immers vanuit een veranderkundige aanpak waarbij de organisatie zélf innovatie weet te verweven met de dagelijkse gang van zaken. Ook innovatie moet en kun je in onze ogen strak en serieus organiseren op basis van het eigen en unieke DNA van de organisatie: 'innovation is a serious game'. In onze white papers   kunt u meer lezen over onze visie en aanpak op business(model) innovation.



 

 

Wij hebben drie eigen METHODIEKEN ontwikkeld op het gebied van innoveren die als basis dienen voor een op uw organisatie toegesneden en ontworpen specifieke aanpak.  Methodieken die wij al in veel organisaties hebben mogen toepassen en die zorgen voor het herschrijven van de regels van het spel in de markt en de eigen organisatie. Graag lichten wij deze drie methodieken verder toe in een persoonlijk gesprek. Neem even contact met ons op.

<>