THE NEXT LEVEL© 

CUSTOMER DRIVEN DECISIONMAKING VOOR MANAGEMENTTEAMS

De meest essentiële uitdaging voor de meeste organisaties vormt het systematisch centraal (blijven) stellen van de klant in denken en handelen. Tachtig procent van het senior management is echter tegelijkertijd van mening dat doelstellingen niet worden gehaald als gevolg van niet adequate besluitvorming.

De kwaliteit en snelheid van het besluitvormingsproces vanuit klantfocus is dan ook essentieel voor succes. 

 

De meetings van Managementteams vormen het draaipunt en zijn aanjagers van consistente beslissingen vanuit klantperspectief. Systematische Visie en Besluitvorming waarbij klantprofielen centraal staan geeft de structuur om meer en consistenter vanuit klantfocus te kunnen denken en te handelen. Om dit te kunnen realiseren hebben wij de The Next Level aanpak ontworpen: een systematische aanpak voor managementteams om de kwaliteit en snelheid van besluitvorming in de organisatie naar het volgende niveau te tillen. Lees in dit White Paper "THE NEXT LEVEL, Customer Driven Decisionmaking" meer over onze visie en aanpak.

The Next Level kent drie op elkaar volgende fases:

Een gesprek over The Next Level © ?

 

Neem even contact met ons op. Wij bellen u dezelfde dag terug.